1 april, Middellandse Zee, op weg naar Gibraltar - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu 1 april, Middellandse Zee, op weg naar Gibraltar - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

1 april, Middellandse Zee, op weg naar Gibraltar

Door: Job en Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

02 April 2015 | Spanje, Barcelona

Weer een zeedag. Met mooi en rustig weer en een vlakke zee, en met een gangetje van 14 zeemijl per uur naar het zuiden, naar Gibraltar. In de verte, aan de horizon zagen we Mallorca, Minorca en Ibiza liggen. En even later voeren we langs Benidorm. Vanmorgen weer bridgen, Marianne naar de handwerkclub, en om 1 uur s middags weer dansles: Salsa.
Daarna een leuk vraaggesprek tussen de course director Michael Langley en de kapitein Hans Mateboer. Allerlei zaken zoals zijn carrière op zee, veiligheid, het leven op zee, onverwachte dingen zoals kwamen ter sprake.
Verder gelezen en rustig aangedaan. Marianne op het zonnedek.
Na het diner een mooie show in het theater van een fluitiste.
Vervolgens een borreltje in de lounge, en op tijd naar bed.

• 02 April 2015 - 22:57

Karin:

Bijna thuis!
    Wat ben ik benieuwd naar nog meer verhalen..........
    Nog veel plezier op de boot voor de laatste mijlen!
    Karin. M

• 03 April 2015 - 16:28

Marie-José:

Hoi, hoi,
    De laatste dagen!
    Groetjes.
    Marie-José

Marianne en Job

Wij zijn beiden net 65 geworden, en 25 jaar getrouwd. We gaan nu onze droomreis maken: 3 weken relaxen op het mooie Bali, en dan met de m.s. Rotterdam 7 weken cruisen, terug naar Rotterdam.

Actief sinds 08 Jan. 2015