20 maart, Straat van Hormuz, Rode Zee - Reisverslag uit Şalālah, Oman van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu 20 maart, Straat van Hormuz, Rode Zee - Reisverslag uit Şalālah, Oman van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

20 maart, Straat van Hormuz, Rode Zee

Door: Job en Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

20 Maart 2015 | Oman, Şalālah

Om 9 uur vanmorgen passeerden we de relatief nauwe ingang van de Rode Zee. Nog steeds op full speed. Even later in de Rode Zee, op weg naar Al Aqaba in Jordanië. Dat zijn toch nog twee zeedagen!
Na het ontbijt en de bridgecursus deed Marianne mee aan een wandeling van 5 km over het promenadedek: 10 rondjes pover stuurboord en bakboord, dat is 5 km. De opbrengst van de inschrijfgelden gaan naar de fondsen tegen kanker, inclusief KWF.
Marianne heeft nu een mooi T-shirt < On deck for a cause (™)>.
Vanmiddag weer een leuk uurtje salsa-dansles.
Even rust, en toen een lezing over de oude en nieuwe wereldwonderen.
De zee werd een beetje ruw, met schuimkoppen, maar we hadden de wind en stroom mee, dus het schip bleef erg rustig.
Na het diner een prachtige show met mime en ongelooflijke goocheltrucs door Rubén Vilagrand.
Vervolgens weer het skydek op om in het pikkedonker te genieten van de prachtige sterrenlucht.

• 20 Maart 2015 - 13:03

Marie-José:

Hoi, hoi,
    Tien km wandelen op een boot!
    Grappig!
    Groetjes (ook van Greta)
    Marie-José

Marianne en Job

Wij zijn beiden net 65 geworden, en 25 jaar getrouwd. We gaan nu onze droomreis maken: 3 weken relaxen op het mooie Bali, en dan met de m.s. Rotterdam 7 weken cruisen, terug naar Rotterdam.

Actief sinds 08 Jan. 2015