19 maart, Golf van Aden, op weg naar Al Aqabah - Reisverslag uit Şalālah, Oman van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu 19 maart, Golf van Aden, op weg naar Al Aqabah - Reisverslag uit Şalālah, Oman van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

19 maart, Golf van Aden, op weg naar Al Aqabah

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

19 Maart 2015 | Oman, Şalālah

MIJN EXCUSES, MAAR NOG STEEDS GEEN FOTO S.
DE SERVER VAN DE MS ROTTERDAM WERKT NIET OPTIMAAL.

Weer een zeedag, de eerste van vier, op weg naar Al Aqabah in Jordanië.
Nog steeds op maximale snelheid, maar gelukkig met een rustige zee.
Net als de vorige zeedagen en min of meer vast entertainment programma met bridgecursus, de knitting club voor Marianne, dansles (nu voor het eerst de salsa), en gewoon zonnen en zwemmen.
We kregen via de omroepinstallatie van de kapitein te horen, dat er nu toch wel veel ziektegevallen zijn met diarree e.d. met het dringende verzoek om alle ruim voorradige ontsmettingsmiddelen voor het eten en na het toiletbezoek te gebruiken. En zieken moeten vermoedelijk in quarantaine.
Na het - weer - voortreffelijke - diner een mooi show van een klarinetvirtuoos. Alle klassieke en moderne klarinetcomposities passeerden de revue.
Daarna een mooie wandeling in het stikdonker op het bovendek en ska-dek. Weer een prachtige sterrenhemel.
Vannacht opnieuw naar een andere tijdzone: 2 uur tijdsverschil met ons land.

• 19 Maart 2015 - 16:37

Karin:

Hoop dat jullie gespaard blijven van het ongemak wat verschillende passagiers plaagt!
    Lieve groet

• 19 Maart 2015 - 18:42

Marie-José:

Hoi, hoi,
    Hoop dat jullie niet ziek worden! Let maar goed op!
    Groetjes.

• 19 Maart 2015 - 19:18

Franca De Groot:

Hoi. Kijk maar heel goed uit, want het zou toch jammer zijn, als je in quarantaine zou moeten. Dan kan je niet dansen en bridgen e.d. Volgens mij zijn jullie nu zo'n beetje halverwege de reis?? Nou, nog een hele fijne tijd. Groetjes, Franca