16 maart, tweede dag op de Arabische zee - Reisverslag uit Bombay, India van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu 16 maart, tweede dag op de Arabische zee - Reisverslag uit Bombay, India van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

16 maart, tweede dag op de Arabische zee

Door: Marianne en Job

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

17 Maart 2015 | India, Bombay

Na het ontbijt bridgecursus.
Daarna zijn we naar de koffietafel gegaan in het theater waar de chef kok en de hoteldirecteur (die hebben we aan boord!) door de cruise director werden geïnterviewd. Vele leuke wetenswaardigheden over de interne organisatie aan boord kwamen ter sprake: per week werden er 15.000 eieren gekookt en gebakken, en in Singapore kwamen drie containers met bier te laat in de haven aan, om nog geladen te kunnen worden (geen punt voor ons).
Na de lunch de tweede dansles rumba.
Daarna rustig aangedaan: in de ligstoelen, een beetje in de schaduw gelezen.
Het diner was weer mooi en formeel. Alle mannen in smoking of net pak, en de dames in Indiase sari, of een beetje in die stijl, ook Marianne.
Daarna weer een mooie show in het theater, ditmaal van de eigen 8 zangers en dansers van de Rotterdam: werkelijk verrassend goed, en met een mooi lichteffecten en gefilmde achtergronden.
Het grote applaus was zeer terecht.
Vannacht wordt de klok weer een uur verzet: weer een uur terug. Nu dus 4 uur tijdsverschil met Nederland.

• 17 Maart 2015 - 16:24

Marie-José:

Hoi, hoi,
    Hebben jullie jullie fluiten ook meegenomen???
    Dan kunnen jullie ook een concertje geven!
    Misschien een idee!
    Groetjes.
    Marie-José

Marianne en Job

Wij zijn beiden net 65 geworden, en 25 jaar getrouwd. We gaan nu onze droomreis maken: 3 weken relaxen op het mooie Bali, en dan met de m.s. Rotterdam 7 weken cruisen, terug naar Rotterdam.

Actief sinds 08 Jan. 2015