8 maart, derde dag op zee. - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu 8 maart, derde dag op zee. - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

8 maart, derde dag op zee.

Door: Marianne en Job

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

10 Maart 2015 | Maleisië, Langkawi Islands

Deze dag verliep in grote lijnen als de eerste en tweede dag op zee.
Na het ontbijt bridgecursus, daarna voor Job een interessante lezing over de geschiedenis van India terwijl Marianne op de knitting club haar creativiteit toonde, en andere dames inspireerde om ook kettingen te gaan maken. Daarna ging Job naar de kookcursus van de Iraans-Amerikaanse chefkok die in New York een keten van restaurants bezit. Een heerlijk visrecept. Dat hebben we bij het diner s avonds gekozen om te eten. Erg lekker.
Apart geluncht omdat we elkaar niet konden vinden in het grote restaurant. Daarna toch tezamen weer dansles, vervolgens weer een lezing (ontstaan van leven en mogelijk buitenaards leven). Marianne was toen op het zonnedek aan het haken, en Job ging na de lezing ook naar het zonnedek.
Het theaterprogramma stond ons niet zo aan, dus wij hebben heerlijk in de bibliotheek gezeten.

Marianne en Job

Wij zijn beiden net 65 geworden, en 25 jaar getrouwd. We gaan nu onze droomreis maken: 3 weken relaxen op het mooie Bali, en dan met de m.s. Rotterdam 7 weken cruisen, terug naar Rotterdam.

Actief sinds 08 Jan. 2015