1 maart, op de Java Zee - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu 1 maart, op de Java Zee - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

1 maart, op de Java Zee

Door: Job en Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

03 Maart 2015 | Indonesië, Soerabaja

Een mooie dag op zee. Met een snelheid van zo n 18 zeemijlen per uur op weg naar Singapore.
We kregen gisteravond weer een uitgebreide lijst met activiteiten die voor de passagiers worden georganiseerd. Je krijgt geen tijd om je te vervelen.
Job heeft de presentaties (eigenlijk goede universitaire colleges door hoogleraren van diverse universiteiten) over Legendes en Mysteries van de zeven zeeën) en later in de middag een prachtige verhaal over . Marianne was grotendeels op het zonnedek en bij het zwembad te vinden.
Om 8 uur in de avond weer in het theater, nu met Laura Carter op het podium, een geweldige vocaliste die de grote hits zong van Liza Minelli, Eta James en Whitney Houston.

• 03 Maart 2015 - 13:20

Marie-José:

Geniet maar! Het is vakantie!
    En bridge drives?

Marianne en Job

Wij zijn beiden net 65 geworden, en 25 jaar getrouwd. We gaan nu onze droomreis maken: 3 weken relaxen op het mooie Bali, en dan met de m.s. Rotterdam 7 weken cruisen, terug naar Rotterdam.

Actief sinds 08 Jan. 2015