23 februari: de eerste volle dag aan boord, en in - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu 23 februari: de eerste volle dag aan boord, en in - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

23 februari: de eerste volle dag aan boord, en in

Door: Marianne en Job

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

27 Februari 2015 | Indonesië, Denpasar

Het was mooi weer, voor veel mensen aan boord wellicht te mooi of te warm om van boord te gaan voor excursies op Bali. Dus wij waren niet alleen. Verder gegaan met onze verkenningen.
Echt leuk was de kookshow om 5 uur in de middag. Marianne en ik weten nu hoe we een heel lekkere vis-taco kunnen of moeten maken. Uiteraard hebben we ook kunnen proeven. Daarna weer heerlijk in het luxe restaurant gegeten. Om 8 uur in de avond voorlichting over de alarmprocedures, op het sloependek. Alleen voor Job en Marianne en nog een gast die met ons aan boord was gekomen: de entertainer voor de komende dagen, een showman uit Australië.
Daarna over de rode loper voor de presentatie op breedbeeld van de Oscar-uitrreiking in Hollywood. Dat viel toch wel tegen. Veel poeha, eindeloze herhalingen van de muziek, en nog voor de hoofdprijzen waren wij de theaterzaal al uit. dus geen wijn of andere versnaperingen.
Tegen 10 uur zijn we vertrokken. Dat wilde Job toch wel zien. Marianne is op de kamer gebleven en was al in slaap toen Job om half elf weer op de kamer kwam. Het schip ligt erg rustig, maar de zee is ook erg vlak.
Tot mijn verbazing hebben wij over de oversteek van Benoa op Bali naar Lembar op Lombok
waar ca 3 uur voor staat toch een volle 8 uur gedaan.
Dat moet ik nog eens navragen….
Het antwoord: we hebben gewoon erg langzaam en een stukje extra op zee gevaren omdat de vaarroute naar Lembar in het donker niet goed veilig genoeg is voor erg grote schepen

• 27 Februari 2015 - 10:10

Antoine En Thea:

Hoi,Wat een leuke tafelpoot.

• 28 Februari 2015 - 18:52

Marie-José:

Elke keer vijf uur omvaren??? Wanneer ben je dan in Nederland? Maar wel veilig!
    Groetjes
    Marie-José