21 feb: rustig aan pakken voor het vertrek - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu 21 feb: rustig aan pakken voor het vertrek - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

21 feb: rustig aan pakken voor het vertrek

Door: Marianne en Job

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

27 Februari 2015 | Indonesië, Denpasar

WE HEBBEN GROTE PROBLEMEN GEHAD MET HET INLOGGEN VANAF ms.ROTTERDAM IN DIT PROGRAMMA.
DIT IS NU GELUKKIG OPGELOST.
DAAROM NU DE VERSLAGEN VAN DE GEHELE AFGELOPEN WEEK.
DE FOTO S KOMEN NOG.

Na de verregende dag gisteren, was het vandaag mooi en rustig weer.
We hebben onze koffers gepakt en na veel passen en meten bleek dat nu echt niet alles meer in onze koffers paste. De winterkleren, jassen en vesten moeten er nu extra in, en natuurlijk de spulletjes die we de afgelopen weken op Bali gekocht hebben. Dus nu vier extra tassen de boot op.
In de avond bracht Ngurah het mooie Balinese pakje dat een kleermaker voor Marianne heeft gemaakt, en daarna hebben we op een mooie locatie bij Echo Beach gegeten.

• 27 Februari 2015 - 12:27

Heleen:

de internetprobelemen is niet erg.
    het is als met een tv serie.. even wachten tot de volgende aflevering. houdt de spanning er in
    groet heleen

• 28 Februari 2015 - 18:46

Marie-José:

Gelukkig!
    Weer verbinding!
    Groetjes
    Marie-José

Marianne en Job

Wij zijn beiden net 65 geworden, en 25 jaar getrouwd. We gaan nu onze droomreis maken: 3 weken relaxen op het mooie Bali, en dan met de m.s. Rotterdam 7 weken cruisen, terug naar Rotterdam.

Actief sinds 08 Jan. 2015