maandag 16 feb: de deur niet uit geweest - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu maandag 16 feb: de deur niet uit geweest - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

maandag 16 feb: de deur niet uit geweest

Door: Jon en Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

17 Februari 2015 | Indonesië, Denpasar

Maandag lekker geluierd, gelezen, gezwommen en ons door Komang heerlijk laten verwennen met een uitgebreide vegetarische maaltijd.
We moesten in de middag een uurtje binnen blijven, omdat de tuinman met gif (een spuit en later een rookmachine) alle hoekjes en gaatjes van de tuin en de buitenkant van het huis bewerkte

Bijgaand een paar foto s van onze huisdieren:
= een tokeh (grote gekko) die nu al twee weken achter de boekenkast zit en daar op spinnen en insecten jaagt.
= een van de vele kleinere hagedissen die langs de muren en het plafond kruipen: de tjitjak

• 17 Februari 2015 - 13:02

Marie-José:

Heerlijk zo'n dag! Geniet ervan!
    Marie-José

Marianne en Job

Wij zijn beiden net 65 geworden, en 25 jaar getrouwd. We gaan nu onze droomreis maken: 3 weken relaxen op het mooie Bali, en dan met de m.s. Rotterdam 7 weken cruisen, terug naar Rotterdam.

Actief sinds 08 Jan. 2015