zaterdag 7 feb.: een luie dag - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu zaterdag 7 feb.: een luie dag - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

zaterdag 7 feb.: een luie dag

Door: Job en Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

08 Februari 2015 | Indonesië, Denpasar

Gisteren zijn we de deur niet uit geweest.
Een gedeelte van de dag was bewolkt, dus we konden geruime tijd in het zwembad blijven, zonder echt te verbranden.

Tegen 4 uur een bezorgdienst gebeld, en voor 750.000 Rp maaltijden besteld voor zaterdag en zondag. (Al ons personeel heeft het weekend vrij). Het lijkt een enorm bedrag, maar voor nog geen EUR 50 hebben we dan drie echte Indische maaltijden).
Toch een verrassing: deze maaltijden waren erg Europees gekruid: dus met minder smaak, minder spicy, dan wat wij tot nu toe gewend zijn van onze eigen personeel.

Tegen zonsondergang weer gezwommen, met wat weerlichten op de achtergrond.

Bijgaand wat plaatjes van het huis The Uma.

En morgen, zondag, weer een dag met dolce niente.
Wellicht gaan we dan tegen de avond wandelen in de omgeving, als de zon wat lager staat.

Groet,

Job en Marianne.

• 08 Februari 2015 - 09:47

Irene En Teus:

Hallo weer, Marianne en Job,
    We hopen dat we "luierdag" niet te letterlijk moeten opvatten

• 08 Februari 2015 - 10:01

Irene En Teus:

Nogmaals hallo Marianne en Job,
    Ook aan onze kant gaat kennelijk wel eens wat mis, want het vorige bericht is niet goed, althans niet geheel, over gekomen. En nu zijn we dus de tekst kwijt. Mogelijk is het veroorzaakt door het plaatsen van een emoticon na "opvatten", dus dat doen we maar niet meer. Nog maar even een verkorte herhaling, we zullen "luierdag" maar opvatten als "luie dag", want anders moeten jullie misschien de thuiszorg inschakelen (grapje hoor!).
    Geniet nog van al dat moois daar. Hartelijke groeten vanuit Ciudad Quesada, Irene en Teus.

• 08 Februari 2015 - 15:50

Antoine En Thea:

Hoi Lui(er)lakjes

We zijn net terug van het verjaardagsfeestje van Tygo , en hij was echt het feestvarken.
    Zijn jullie ondertussen uitgeluierd en wat is de planning voor komende week ?
    We zijn benieuwd naar jullie verdere reisverslag.
    Groetjes, Antoine en Thea

• 08 Februari 2015 - 18:03

Marie-José:

Hoi, hoi!
    Toch echt vakantie aan het houden!
    Lekker niets doen!
    Groetjes.
    Marie-José

• 08 Februari 2015 - 19:20

Joop Kloek:

Hallo Job en Marianne,
    Vast en zeker genoten van de rustige dag, weliswaar zonder personeel.
    Sportief ziet er dat uit op de ATB fiets, en het huis mag er ook zijn, heel mooi.
    Geniet ervan!
    Groetjes,
    Joop en Miny.

• 09 Februari 2015 - 15:05

Cees En Wil Van Stokkum:

Hoi vakantiegangers fijn dat het jullie zo goed bevalt in The Uma en Bali. Mooie foto's van het huis, leuk dat jullie daar kunnen fietsen.

• 09 Februari 2015 - 23:26

Ria Namens De Fluitclub:

Hoi Marianne en Job, ziet er erg leuk uit, jullie huis met zwembad. Fijn dat het verblijf zo goed bevalt. Wij hebben vanavond zonder jullie gemusiceerd, maar wel even aan jullie gedacht in jullie tropische paradijsje.
    Groetjes van Henk, Frans, Corrie, Franka en Ria.