woensdag 4 feb: Onze vakantie is nu echt gestart - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu woensdag 4 feb: Onze vakantie is nu echt gestart - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marianne en Job Zwan - van der Vleuten - WaarBenJij.nu

woensdag 4 feb: Onze vakantie is nu echt gestart

Door: Marianne en Job

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Job

05 Februari 2015 | Indonesië, Denpasar

Donderdag 5 februari 2015

Wat heerlijk dat we vannacht om precies 24.00 uur over onze koffers beschikten.
Alles is nu weer volledig opgeladen en dit verslag kunnen we schrijven vanaf onze laptop, dat gaat handiger maar mijn Ipad met oplader heeft ons geweldig goed vooruit geholpen.

Gisteren, woensdag 4 februari hebben wij, met Marianne in nieuw aangeschafte en geleende kleren van Hanneke. onze eerste tocht gemaakt.

Op de helling van een vulkaan hebben we bij de desa Jatiluwih, de terrasrijstvelden bewonderd en van heel dichtbij kunnen zien hoe ingenieus die zijn aangelegd.
We hebben in een restaurant gelunched dat praktisch in het rijstveld ligt. We aten de traditionele Balineese rode rijst.

Eerder bezochten we een vlindertuin en een van Balies meest vereerde tempels, de Pura Luhur Batukau, hoog gelegen in de jungle van de machtige Gunung (=vulkaan) Batukau.

Alle bezoekers werden gekleed in een sarong en een bepaald gedeelte mochten we niet bezoeken wat erop duidt dat de tempel nog steeds dienst doet.

We hebben een tijdje aan het heilige meer zitten mediteren en zagen daar grote vissen omhoog springen, happend naar vliegen.

Via een mooie route, door kleine dorpjes, die hun versierselen voor een ceremonie toonden of nog aan het maken waren, reden we naar het vliegveld om te vragen naar onze koffers.

Telefoontjes en e-mail zijn onbeantwoord gebleven vandaar dat we gingen informeren.
Uiteindelijk bleek dat onze koffers over het eiland reden in een vrachtwagen die alle hotels afging om ze af te leveren.

We hebben het visitekaartje van Uma afgegeven en zijn blijven wachten......

Tussen 21.00 en 21.30 uur heeft Job 4 keer gebeld om de juiste persoon te pakken te krijgen en die gaf de bevestiging....ze komen eraan !!!
Om 23.00 uur zijn we op bed gaan liggen en uiteindelijk ging precies om middernacht de poortbel.
De security man, Wayan, die Job al eerder gesproken had om alles uit te leggen, sloeg dus geen alarm!!
Alles uitgepakt en aan de opladers gezet, nog even op de dakterraskamer een wijntje gedronken en toen uiteindelijk met een zeer tevreden gevoel gaan slapen.

Dit was het dan, beste familie, vrienden, kennissen en volgers.

Groet van Job en Marianne.

• 05 Februari 2015 - 09:09

Antoine En Thea:

Hoi Job en Marianne,
    Zo zie je maar weer,alles komt goed.Gelukkig maar.
    Ga nu maar lekker van je vakantie genieten en tot mails.
    Groetjes,Antoine & Thea

• 05 Februari 2015 - 09:18

Marie-José:

Alle problemen zijn voorbij!
    Nu alleen genieten!
    Groetjes.

• 05 Februari 2015 - 09:21

Marie-José:

Mooi huis en fijn zwembad!

• 05 Februari 2015 - 10:20

Thérèse:

Fijn dat jullie nu over je bagage beschikken. Geeft toch een gerust gevoel. Dus nu onbezorgd gaan genieten!

• 05 Februari 2015 - 10:29

Anke:

Hoi Marianne en Job,

Fijn dat de koffers terecht zijn! Nu lekker onbezorgd genieten! Veel plezier! Ik kijk uit naar jullie verdere reisverslagen. Kan ik meegenieten!!
    Liefs Anke

• 05 Februari 2015 - 17:55

Heleen:

hoi marianne en job
    het ziet er naar uit dat het tot de laatste meters thuis een groot avontuur wordt . hopelijk met niet teveel spanning en goede afloop.
    fijn dat jullie weer compleet zijn.(mensen en koffers). en nu maar genieten.
    groet uit een fris nederland
    heleen

• 05 Februari 2015 - 19:34

Frans:

Ziet er allemaal prachtig uit dat moeten jullie vol kunnen houden, hier ligt sneeuw, dus wij blijven binnen. veel plezier.

• 05 Februari 2015 - 22:50

Irene En Teus:

Hallo beste Marianne en Job,
    Na een super spannende reis en vlucht zijn jullie nu op een plek waar jullie weken kunnen gaan genieten. Wij wensen jullie alle plezier, zonneschijn en al wat wenselijk is.
    Lieve vakantiegroeten, Teus en Irene.

• 06 Februari 2015 - 00:32

Jealine:

Wat fijn dat jullie alle spulletjes terug hebben. Geniet van deze geweldige reis !!